Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Pokaż wszystkie komentarzemyśl człowieku.... waga mito 144 kg z płynami, tej cebry 161, moc cebry 26 KM, mito 28-29 na kole, realny v-max mito (odblokowanej) 180 km/h, chyba nie muszę nawet wyjaśniać co "nie ma szans", każdy "sport" 125 objedzie tą 250; 140 w CBR 125... musiałaby się wkręcić na 11 tyś obrotów, moc tego silniczka pozwala na ledwie 10 na 6 biegu (129 km/h na seryjnych oponach i zębatkach, wszystko poparte obliczeniami), oczywiście nie zaprzeczam, giewont + wiatr w plecy i tak, oczywiście, wkręci się, ale czy to jest miarodajne?
Odpowiedzchcesz porównać odblokowane? to dajmy CBR'ce silnik od CRF250r i bedzie 44 kucy przy 11tys obotów . Czemu mają służyć takie porównania? bezposrednia konkurecją w klasie jest obecnie ninja 250 i to do niej nalezy sie odnosić. Ninija jest nieco mocniejsza lecz ma mniejszy moment obrotowy i zostaje nastarcie, pow 70 dogania CBR i wysówa sie na prowadzenie. CBR bedzie lepsza do miasta , jest wygodniejsza ładniej i dokładniej wykonana. CBR na także dłuzsze okresy między przegladowe ( przeglad co 12tys a nie co 6tys) pali znacznie mniej od ninji ( pytać ile pali mito az mi nie wypada - o pozostałe koszty eksploatacji i trwałosc wytęzonego dwusówa chyba też )
OdpowiedzTylko który "sport 125" zmieści się ze spalaniem w 4l/100km?
Odpowiedzto już inna kwestia ;)
Odpowiedz